Saturday 6 October 2012

Mesyuarat Projek dan Bengkel Pemantapan M/P dan Kem Pecutan Akhir Sains Tulen

Al hamdulillah, mesyuarat Projek untuk kali ke tiga dapat direalisasikan dengan penuh semangat  pada 4 hb Oktober jam 2.00 ptg dan ditagguhkan pada jam 3.30 petang. Ustaz Mat Zin (GPK Pentadbiran ) mempengerusikan mesyuarat tanpa dihadiri oleh tuan pengetua . Antara lain mesyuarat  ini membincangkan analisis Peperiksaan Percubaan SPM. Sekalung tahniah kepada guru M/P yang dapat GPM melangkaui dariGPM Pep.OTI 1 (Pertengahan Tahun). Walau bagaimanapun, untuk mencapai sasaran seperti yang disasarkan dalam SPM nanti,masih jauh. Begitu juga dengan pencapaian GPS. Sama-samalah kita berusaha untuk menggapainya walaupun agak sukar berbuat demikian.
Guru sedang meneliti Analisis
Cg Yusof, cg Hamdan& cg Razak
ustaz Mat Zin Mempengerusikan mesyuarat

Bengkel Pemantapan dan pengukuhan Mata Pelajaran bermula 4-6 Oktober berjalan dengan lancar. Walaupun kehadiran pelajar pada hari Jumaat amat mendukacitakan. Sebahagian pelajar menghadiri majlis penerimaan e book di SMK Teknik.
Bengkel BM

Bengkel BA& BI
Kem Pecutan Akhir Sains Tulen di PLKP, Batu Rakit.
Semua 17 orang pelajar dari aliran sains tulen telah terpilih menghadiri Kem Pecutan Akhir di PLKP anjuran JaHEAT. Semoga dengan Kem seumpama itu dapat meningkatkan lagi peratusan lulus Mata Pelajaran tersebut.
Sebahagian pelajar 5 Sains ke PLKP

No comments:

Post a Comment